hohhoi... tuntu et tää (koulu)päivä ei lopu ikinä. tunnit maleksi niiii hitaasti. meinasin nukahtaa psykan tunnille. töhertelin vihkoon jotain vaa. oon ruvennu ny lukio aikana piirtämään paljo enemmän, tunnilla nimittäin. mä vaa piirsin ja nuokuin. sit se ope jtn multa kysy nii mä vaa että en mä oikeen tiiä tai jotain selitin. mua ei vaan kiinnosta. ei pätkääkään kiinnosta opiskella. niimpä, miks mä sit oon lukios? koska en muutakaan keksiny. en tiä yhtää mikä musta tulee vai tuleeko mtn. tuskin tulee.

mutta jooh ihan sama meneeks lukio läpi. vitut koulusta. tärkeempääkin on. muuten tarttisin rahaa. ei o yhtää käteistä, tai ehk muutama euro. vois tuhlata ne kirpparille. jos ehtis ees siellä käymään.

vittu että ottaa päähä yks S!! se on ku takiainen. vittu ei kiinnosta. ja sit A. ääääääääh miks tää o nii vaikeeta??? en tajuu A:ta yhtään! :( huoh... no tuskin sekään tajuu mua. ei kukaa tajuu.

ois jo pe. vittu.

joo kunnon angsti pääl haha^

moi.