apuaaaaaaaaaa en tiiä kehtaisko lintsata jään taas nii jälkee ja ää en pääse varmaa yht kurssii läpi ja vituttaa. mut kyllä houkuttas iha vtusti jäähä tähän penkille löhöömään ja ei jaksas huolehtii koulusta ku kumminki lopetan sen piakkoin.

ja asiaa ei helpota et yks namupala houkuttelee mua lintsaamaan että KIVA KIITOS VAA kuka tälläst mulle järjestää. okei mä lintsaan. ehkä. pitää kattoo.

koht on kyl myöhästä. pitäs meikata ja laittaa hiukset. jos viel jään tähä vähäksikää aikaa nii se on sit myöhäst. tai ainahan voi myöhästyy linjasta. mut seki syy on jo ollu aika monesti mun poissaolovihkossa että ei sitä aina kehtaa. okei mietin viel. todennäköisesti lintsaan.

jooh ja täähän kiinnostaa kaikkia iha hirveesti ja kelläänhä ei oo pahempia ongelmia ku mulla tää että lintsaisko vaiko ei :DDD mut joo en kirjotakkaa tätä teille vaa itelleni. älkää lukeko siis jos ette jaksa lukee teinin säälittävästä elämästä. nyt meen miettii.

oke mietin nyt ja päätin tai no en oo päättäny. mut tää on kyllä aika säälittävää.

juuh mut toiseen asiaan. puhumine taitaa sittenki kannattaa. vaik se jolle puhuin oli just viimene ihmine jolle haluun puhuu. outoo kyllä ku se avautu mulle. ei kiinnosta sen ongelmat oli nii jotenki mä oikeestaa arvasin sen ettei ne tullu ees yllätyksenä. mutjoo meen lintsaamaan. tai en tiiä mitä tekis.